Spyke

Dejligt at se der bliver investeret i den offentlige transport. Nu mangler vi bare at få lavet nogle flere spor. F.eks. kunne mere end to spor over Fyn være et fedt næste træk.

6

You reached the end

DSB køber 50 ekstra eltog: Største togindkøb i danmarkshistorien | Nyheder | DR | Spyke