Fnyheder·NyhederbyFormallyKnown DSB køber 50 ekstra eltog: Største togindkøb i danmarkshistorien | Nyheder | DRhttps://www.dr.dk/nyheder/seneste/dsb-koeber-50-ekstra-eltog-stoerste-togindkoeb-i-danmarkshistorienOpen linkView original on feddit.dk8Comments2
FFormallyKnown feddit.dkDejligt at se der bliver investeret i den offentlige transport. Nu mangler vi bare at få lavet nogle flere spor. F.eks. kunne mere end to spor over Fyn være et fedt næste træk.6
SorteKanin feddit.dkAllerede postet her, jeg kom lige 13 minutter før dig :P https://feddit.dk/post/136591134
Dejligt at se der bliver investeret i den offentlige transport. Nu mangler vi bare at få lavet nogle flere spor. F.eks. kunne mere end to spor over Fyn være et fedt næste træk.
Allerede postet her, jeg kom lige 13 minutter før dig :P https://feddit.dk/post/13659113