Fnyheder·NyhederbyFormallyKnown Inflationen er tæt på nulpunkt - var på 0,1 i oktoberMen hvorfor er mit rugbrød stadig så dyrt ?!https://www.dr.dk/nyheder/seneste/inflationen-er-taet-paa-nulpunkt-var-paa-01-i-oktoberOpen linkView original on feddit.dk6Comments3
Hvis rugbrødet skal blive billigere, så har du brug for deflation
PLZ no....
Fordi grådighed.