Comment on
Elinkeinoministeri Vilhelm Junnila pahoittelee äärioikeistoaiheista vitsailuaan
Kun äänestät natseja, saat natseja ministereiksi. Lisää uutisia yhdeksältä.
Comment on
Elinkeinoministeri Vilhelm Junnila pahoittelee äärioikeistoaiheista vitsailuaan
Kun äänestät natseja, saat natseja ministereiksi. Lisää uutisia yhdeksältä.
Comment on
/r/arkisuomi pakotettiin avautumaan, nyt subreddit käsittelee arkkeja suomessa (ruotsiksi)
Reply in thread
Ark i Suomi. Arvostan kyllä tätä ja piristi työmiehen Juhannusta tämmöinen mielenilmaus.
Comment on
Suomalaismiehen tankkausmatka Venäjälle loppui lyhyeen – kertoo nyt tunteja kestäneestä piinastaan
Reply in thread
"Kun rottaa potkaisee, se yrittää purra" on todennut muuan Karpo useaan otteeseen.
Comment on
Hallitus helpottaa irtisanomisia, määräaikaisuuksia ja paikallista sopimista – lakko-oikeutta rajataan.
Reply in thread
Noo, eiköhän Petteri opi viimeistään kun Turku palaa uudestaan.
Comment on
Elinkeinoministeri Vilhelm Junnila pahoittelee äärioikeistoaiheista vitsailuaan
Reply in thread
Mulla on vähän semmoinen kutina että voi alkaa kansainväliset Good Boy Pointsit laskea kun näitä Persujen "kännissä ja läpällä" tehtyjä "huumorihuiskauksia" alkaa valumaan kansainvälisiin lehdistöihin. Halla-Ahosta taidettiin jossain ulkomailla uutisoida jo, eiköhän Junnila tule seuraavaksi. Voisinkin Deutsche Wellelle vinkata aiheesta, ihan vaan kännissä ja läpällä.
Comment on
Antero Kujala ajoi moottoriveneellään jokea pitkin, kun havahtui viemärin hajuun – sitten selvisi, mitä paikallinen vesiyhtiö oli tehnyt [Nivala]
Se on tämä suomalaisten "erityinen luontosuhde" mikä siellä haisee.
Comment on
Samuli Korhonen jäi opintovapaalle ja siitä alkoivat ongelmat: sai kuukausien ajan turhaan palkkaa ja on nyt työnantajalleen velkaa 19 000 euroa
Reply in thread
Ja tästä tullaan siihen että liittoon kuuluminen on aika halpa vakuutus siitä että jos tällä tavalla työnantaja kusee silmään on paukkuja lähteä raastupaan selvittelemään, jolloin sitä oikeutta saa - vaikkakin viiveellä. Toisaalta useita firmoja kuumottaa liitton laki-ihmisten kanssa asionti, että päädytään sitten sovittelemaan ja/tai korjaamaan tilanne.
Comment on
Mitkä ovat mielestänne top 3 suomalaiset artistit?
Pistetääs semmoinen kattaus kuin YUP, Kuolleet Intiaanit ja Kingston Wall.
Comment on
Wagner-johtaja Prigožinin mukaan Venäjä on hyökännyt Wagnerin taistelijoita vastaan – "Venäjän sotilasjohto on pysäytettävä"
Reply in thread
Joku jo r/noncredibledefensessä mehusteli menemään, että Prigozin on viime aikoina julkilausumillaan saattanut venäjän asevoimia outoon valoon, kumminkaan hirveästi Putinia parjaamatta. Siitä voisi koittaa vetää johtopäätökset että Prigozin saattaa haluta Shoiguksi Shoigun paikalle, mutta ei pitänyt myöskään täysin mahdottomana että Prigozin itse koittaisi kaataa koko Putinin hallinnon ja ilmoittaa saman tien länsimaille että pistetään pillit pussiin Ukrainassa ja turpaan tuli, ja täten nousisi jonkin sortin tsaariksi. Sitten vielä epäuskottavana loppukaneettina Prigozin vetää Code Geassit ja lavastaa oman murhansa jotta koston kierre katkeaa.
Comment on
Sanna Marin pyytää mediaa jättämään hänen yksityiselämänsä rauhaan: ”Tuntunut kohtuuttomalta ja täysin ylimitoitetulta”
Reply in thread
Jethro nyt ainakin.
Comment on
Suggestions for good mindless games?
Katamari Damacy and it's sequel We Love Katamari have pretty good remasters on Steam. I wholeheartedly recommend those. Chill vibes, good tunes and tons of dopamine from rolling everything up.
Comment on
Today's teens are much smarter than my generation
Reply in thread
Centuries even.
Comment on
Hallitus aikoo puuttua Venäjän hybridivaikuttamiseen kovin ottein – Rikoslakiin kaavaillaan ”Bäckman-pykälää”
Reply in thread
Näinpä. Kuulostaa taas semmoiselta tilanteelta, jossa haetaan helppoa ratkaisua huonosti määriteltävään ongelmaan (Persuiltahan näitä on nähty ennenkin).
Sama tuli mieleen. Eiköhän Bätmän voi kuitata tämän samalla "kännissä ja läpällä" -verukkeella jolla persujen äärioikeistokytköksiäkín vähätellään.
Comment on
Mitkä ovat mielestänne top 3 suomalaiset artistit?
Reply in thread
Joo, itse tutustuin niin myöhään etten kerennyt näkemään. Vanha opiskelukaveri kyllä kertoili minkämoinen meno siellä livenä on ollut. Mutta kovin veivaa kaverit kyllä Oranssissa Pazuzussakin, vähän karvalakimmalla lavashowlla kylläkin.
Comment on
Will Starfield run well on the Steam Deck?
Reply in thread
Considering Fallout 4 still has some bugs that modders have fixed from every Bethesda game since Morrowind, I wouldn't get my hopes up.
Comment on
Biden labels China’s Xi Jinping a dictator
Reply in thread
Just your average wumao. Downvote and report.