Spyke

Replies

suomi

Comment on

Elinkeinoministeri Vilhelm Junnila pahoittelee äärioikeistoaiheista vitsailuaan

Reply in thread

Mulla on vähän semmoinen kutina että voi alkaa kansainväliset Good Boy Pointsit laskea kun näitä Persujen "kännissä ja läpällä" tehtyjä "huumorihuiskauksia" alkaa valumaan kansainvälisiin lehdistöihin. Halla-Ahosta taidettiin jossain ulkomailla uutisoida jo, eiköhän Junnila tule seuraavaksi. Voisinkin Deutsche Wellelle vinkata aiheesta, ihan vaan kännissä ja läpällä.

suomi

Comment on

Samuli Korhonen jäi opintovapaalle ja siitä alkoivat ongelmat: sai kuukausien ajan turhaan palkkaa ja on nyt työnantajalleen velkaa 19 000 euroa

Reply in thread

Ja tästä tullaan siihen että liittoon kuuluminen on aika halpa vakuutus siitä että jos tällä tavalla työnantaja kusee silmään on paukkuja lähteä raastupaan selvittelemään, jolloin sitä oikeutta saa - vaikkakin viiveellä. Toisaalta useita firmoja kuumottaa liitton laki-ihmisten kanssa asionti, että päädytään sitten sovittelemaan ja/tai korjaamaan tilanne.

suomi

Comment on

Wagner-johtaja Prigožinin mukaan Venäjä on hyökännyt Wagnerin taistelijoita vastaan – "Venäjän sotilasjohto on pysäytettävä"

Reply in thread

Joku jo r/noncredibledefensessä mehusteli menemään, että Prigozin on viime aikoina julkilausumillaan saattanut venäjän asevoimia outoon valoon, kumminkaan hirveästi Putinia parjaamatta. Siitä voisi koittaa vetää johtopäätökset että Prigozin saattaa haluta Shoiguksi Shoigun paikalle, mutta ei pitänyt myöskään täysin mahdottomana että Prigozin itse koittaisi kaataa koko Putinin hallinnon ja ilmoittaa saman tien länsimaille että pistetään pillit pussiin Ukrainassa ja turpaan tuli, ja täten nousisi jonkin sortin tsaariksi. Sitten vielä epäuskottavana loppukaneettina Prigozin vetää Code Geassit ja lavastaa oman murhansa jotta koston kierre katkeaa.

suomi

Comment on

Hallitus aikoo puuttua Venäjän hybridivaikuttamiseen kovin ottein – Rikoslakiin kaavaillaan ”Bäckman-pykälää”

Reply in thread

Näinpä. Kuulostaa taas semmoiselta tilanteelta, jossa haetaan helppoa ratkaisua huonosti määriteltävään ongelmaan (Persuiltahan näitä on nähty ennenkin).

Sama tuli mieleen. Eiköhän Bätmän voi kuitata tämän samalla "kännissä ja läpällä" -verukkeella jolla persujen äärioikeistokytköksiäkín vähätellään.

You reached the end