Sanna Marin pyytää mediaa jättämään hänen yksityiselämänsä rauhaan: ”Tuntunut kohtuuttomalta ja täysin ylimitoitetulta”
– Eilen oli viimeinen työpäiväni pääministerinä ja olisi mielestäni kohtuullista, ettei yksityiselämäni piiriin kuuluvia asioita enää käsiteltäisi julkisuudessa vastaavalla tavalla, Marin kirjoittaa.
https://yle.fi/a/74-20037919Open linkView original on sopuli.xyz
Saapa nähdä tuleeko Petteri Orvosta samanlainen someseuranta ja otsikointi.
Odotan malttamattomana videokuvaa Petteri Orposta twerkkaamassa jossain VIP-bileissä.
Mitäköhän julkkiksia kuuluu Orpon jauhojengiin?
En ollenkaan ihmettele jos Säätö-Sale kävisi paikalla tuomassa pajauteltavaa.
Jethro nyt ainakin.
Seiskassa arvosteluita Orpon hanurista. Jep jep, tuskin näemme.
Ei tule, vaikka on pääministerejä syytetty vaikka sun mistä ennen Mariniakin (esim. Stubbin shortsit)
Ajattelinkin tuossa aiemmin, että jos Orpon pääministeriydestä joku hyvä puoli löytyy, niin mahdollisesti juurikin pääministerin henkkoht elämään liittyvien kohujen väheneminen.