Sietäisi olla joku laki, joka velvoittaa tiedottamaan julkisuuteen tällaisista asioista vähän nopeammin, kuin 20 päivän viiveellä. Mieluiten esim. välittömästi. Ohijuoksutus on välillä vikatilanteessa välttämätöntä, mutta kyllä siitä nyt pitäisi ihmisille kertoa.
Haju on jo näin toista viikkoa myöhemmin loppu, eikä näkynyt joessa lilluvan mitään näkyvää.
Tästä oli paikallisesti aika hulabaloo intternetissä...
3
Antero Kujala ajoi moottoriveneellään jokea pitkin, kun havahtui viemärin hajuun – sitten selvisi, mitä paikallinen vesiyhtiö oli tehnyt [Nivala] | Spyke
Twitter, Reddit ja nyt jokikin paskottu.
Juomavesi myös (Nokialla)
Otinkin tämän talteen wayback machineen https://www.youtube.com/watch?v=hJNthySpszY
Se on tämä suomalaisten "erityinen luontosuhde" mikä siellä haisee.
"Suomalainen erityinen luontosuhde" on myytti, joka saisi jo kuolla pois.
Sietäisi olla joku laki, joka velvoittaa tiedottamaan julkisuuteen tällaisista asioista vähän nopeammin, kuin 20 päivän viiveellä. Mieluiten esim. välittömästi. Ohijuoksutus on välillä vikatilanteessa välttämätöntä, mutta kyllä siitä nyt pitäisi ihmisille kertoa.
Haju on jo näin toista viikkoa myöhemmin loppu, eikä näkynyt joessa lilluvan mitään näkyvää.
Tästä oli paikallisesti aika hulabaloo intternetissä...