Suomalaismiehen tankkausmatka Venäjälle loppui lyhyeen – kertoo nyt tunteja kestäneestä piinastaan
Kuumottavan oloinen tilanne varmasti ollut. Ihmettelen vaan, että millainen ihminen on Ukrainan sodan alettua pystynyt hyvällä omallatunnolla käymään itänaapurissa bensa- tai kauppamatkoilla? Ja sitten tämmöinen tulee vielä yllätyksenä näille sankareille.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009705030.htmlOpen linkView original on sopuli.xyz
Olisi voinu tuollaisen munattoman rotan pitää vähän kauemminki Venäjän puolella.
Ai pitää vai? Kyllä se halpa bensa vaan kelpasi siihen asti kunnes paska osuki omaan tuulettimeen. Rotta mikä rotta.
"Kun rottaa potkaisee, se yrittää purra" on todennut muuan Karpo useaan otteeseen.
Pelaa tyhmiä pelejä, voita tyhmiä palkintoja.
Jotkut kuvittelevat, ettei heidän henkilökohtaiset tankkauksensa mihinkään vaikuta. Syitä tällaiseen ajatteluun lienee kahta sorttia: lyhytnäköisyys, jossa ei osata hahmottaa, että kun riittävän moni ihminen ajattelee tällä tavalla niin sillä alkaa olla jo vaikutusta, ja sitten toisaalta antisosiaalinen käytös, jossa tämä kyllä tiedostetaan mutta ajatellaan, että kunhan kaikki muut toimivat oikein, niin oma toiminta ei vaikuta käytännössä mihinkään.
Aivan liian vähällä pääsi.
Jos joku on niin saatanan tyhmä että tässä tilanteessa vapaaehtoisesti kantaa Putinille bensarahaa niin pitäisi asettaa holhouksen alaiseksi
Aika naurettavaa, jos ei viitsi venäjää opetella, vaikka niin tykkää naapurissa käydä. Itselläni ei kyllä muutenkaan ole halua käydä Venäjällä. Tosin vaikka venäjää osaisikin, ei se tee asioinnista Venäjän rajalla yhtään sujuvampaa; kaikenlaisia säädöksiä tulee, josta rajavalvojatkin ovat pihalla, ja näin on tapahtunut jo ennen Krimiä.
T. Suomessa syntynyt venäjänkielinen
Tässä aiheesta vuoden takainen artikkeli jossa ihmiset perustelevat toimintaansa
https://yle.fi/a/3-12572063
Muistan lukeneeni tämän julkaisun aikaan. Avaa kyllä hyvin noita eri motiiveja.