Spyke

Replies

Comment on

Wat een kloteverkiezingsuitslag!

Ik hoop dat er ofwel geen coalitie gevormd kan worden (als Omtzigt zijn woord houdt en dus niet met de PVV samengaat) en er dus nieuwe verkiezingen komen, of dat kabinet Wilders I zo incompetent is dat ze niets bereiken dat niet door de rechter wordt tegengehouden, waarna bij de volgende verkiezingen wellicht competente mensen worden gekozen. Ik vrees dat er de komende jaren veel goeds uit Nederland zal verdwijnen.