nnorgebyneidu3 Brunost - Et programmeringsspråk på nynorskMå teste det utnår jeg har ledig tid. Gjerne meld tulbake om det er flere som tester.https://lindbakk.com/blog/introducing-brunostOpen linkView original on sh.itjust.works13Comments1
Eg har hatt brunost på nista i 20 år.. No kan eg ha det på PCen også.. 😍