Skulle ønske det var mulig å ha en nasjonalisert tog-tjeneste. Vi kunne ha døpt det Norsk Statlig Bane, eller noe slikt.
https://www.nrk.no/rogaland/rodt-vil-kaste-ut-go-ahead-fra-sorlandsbanen-umiddelbart-1.17914422Open linkView original on sh.itjust.works
Det hadde vært noe! Tenk så rått det kunne vært, offentlige tilbud som kommer folk og land til gode, uten at tjenestene blir drevet for profitt.
A man can dream..
Edit: Go-Ahead har et forferdelig rykte i England, også, visstnok, og det var et par britter på jobben som lurte på hvorfor i all verden vi ville oss selv så vondt når de fikk innpass.
Hvis de bare ansetter en 10-12 direktører til så ordner det seg nok av seg selv.