Spyke
feddit.dk

Tak, 2 på Deepl så må den være bra ;)

Også er den endda på Fdroid! Sweet

6

Trippel op på DeepL. Bruger den dagligt og foretrækker den fremfor Google Translate. Mener, den er tysk. De har vidst en sprogmodel bag til at forbedre oversættelserne. Elsker deres "Write" feature på engelsk.

4
Trallereply
feddit.dk

+1 på deepl.

Super smart på telefonen, marker og vælg oversæt. Super smidigt.

4

Deepl er super god. Hvis du vil have en LLM, vil jeg anbefale Le Chat fra Mistral eller Lumo fra Proton.

6

Vivaldi's indbyggede er god I ny og næ, men når det kommer til sætninger jeg vil oversætte mere præcist, så er det deepl. Eksempelvis "midterskilningsfrisure" til "parted hairstyle".

2
feddit.dk

I use Kagi translate, it is US based however it does seem to be on the right side of privacy.

1
feddit.dk

No, but with some good concerns. I feel it’s been working well for me in terms of search and translation.

2

You reached the end

Oversætter | Spyke