Spyke
konspirationsteorier·Konspirationsteorierbyooszyj

Seneste dump af Epstein filer

Det seneste dump af Epstein-filerne bliver endevendt af gud ved hvor mange disse dage. Det er spændende at se hvad der dukker op, hvem der bliver impliceret, og hvor mange der siger deres job/stilling op, som følge af deres forbindelse, hvad enten den er et udtryk for at de er kriminelle, eller blot har meget dårlig moralsk og etisk kompas.

Indtil videre ved jeg, at Mandelson og Miroslav Lajčák har sagt op, og der skal nok komme flere.

Konspirationsteorierne står stærkt med Epstein, af god grund. En meget velforbundet person der havde de meste magtfulde mennesker på speed dial, var også en dømt sexforbryder. Det var offentligt kendt af alle der havde noget med ham at gøre, efter hans oprindelige dom, i 2008. Så hvorfor blev de ved med at have relationer til ham?

Klog af skade fra panamapapirerne, så holder jeg ikke vejret indtil der kommer konsekvenser for nogle af de her mennesker. Der skal meget til, for at dømme folk, og det er ikke kriminelt at omgås mennesker med dårlig moral og etik, medmindre man altså velvidende deltager i eller observerer vedkommendes kriminalitet. Men jeg håber stadig der sker mere end, at et par folk går af.

View original on feddit.dk

CoffeeZillas video er rigtig god. Alle hans video på voidzilla-kanalen om Epstein-sagen har været enestående.

Juicy!

6
feddit.dk

Værd at nævne Joanna Rubinstein, den nu tidligere forperson for Sveriges afdeling af FN’s Flygtningeorganisation. Hun har ogsp besøgt ham efter sagen kørte.

Samt om Norges kongehus kan holde til endnu en skandalesag.

5
ooszyjreply
feddit.dk

Ja det går ikke så strygende for det norske kongehus for tiden.

Jeg var ikke klar over at Joanna Rubinstein var involveret med ham. Hvor fanden har de her mennesker haft deres hoved? Var folk bare ligeglad med, at den person de stod overfor var en registreret sexforbryder? Det er mig helt ufatteligt.

4

Yea, han må have været ekstremt karismatisk eller hvad end man kalder det... Eller virkelig indflydelsesrig hos de rette

5
feddit.dk

Var der ikke også noget med, at Kong Frederik var nævnt i filerne? Syntes jeg så en overskrift, men nægtede at give et klik.

3
SorteKaninreply
feddit.dk

Så vidt jeg har forstået er han nævnt, men også kun nævnt. Der er vist ingen indikationer på at han nogensinde har mødt Epstein (det afviser kongehuset at han har) og det er ikke fordi filerne indeholder nogen korrespondance mellem kongen og Epstein, ligesom det er tilfældet for nogle af de norske royale.

4
feddit.dk

DR P3 nævnte tidligere at han var nævnt 2 gange i korrespondance mellem 2 andre personer. Vidst noget hvor en opfordrede Epstein til at tage kontakt til Kong Frederik.

2

Tak. Så ikke nævnt direkte af Epstein. Det er da en trøst, alligevel.

1

You reached the end

Seneste dump af Epstein filer | Spyke