Spyke
lemmy.world

Ni är "lite" tidigt, men gott nytt år från sverige 🇸🇪

17
Trallereply
feddit.dk

I har også altid været lidt bagud der oppe 😉

12

Men du! Vi ligger ju öster om Danmark. Vi är i 2026 strax innan ni anländer 🤗

11

Godt nytår :) og velkommen til alle de nye der er kommet ind på det sidste :)

12
feddit.dk

Godt nytår! Håber det bliver et lidt mindre intenst år i 2026 😅

12

Jeg er amerikaner, men jeg bor i Danmark. Jeg håber 2025 var de mest intenst for mig, især med politik

10
lemmy.wtf

Godt nytår!

Her er der kun 8 timer til nytår 😁

11
feddit.dk

Ej hvor fedt, hvilken ø? Er du der evt januar med? Der er en ret fed festival i januar (Sinulog)

10
Meldrikreply
lemmy.wtf

Luzon og ca. en times tid fra Metro Manila. Er her indtil midten af januar.

8

Hvis i bevæger mod Cebu, vil der være den før omtalte festival, der kulimete i slut januar, med fejres igennem januar. Det et lidt som festivalen i Rio og den type.

Hvis ikke, ønskes i en fantastisk tur alligevel.

(Min kones mor er filippiner)

6
frankreply
sopuli.xyz

Fedt! Jeg tjekkede lige vejret i Manila, 30*! Jeg er meget jealous, det er ligesom 1 her 🥶

6

30 grader om dagen og “kølige” 25 grader om natten 😅

6
feddit.dk

Godt nytår til jer! Skal være vært for en nytårs fest for første gang i mit liv i dag, wish me luck 🙂

8

Uha. Lyder lidt hårdt og grænseoverskridende. Held og Lykke med det :) hvor mange kommer der ?

7

Godt nytår, alle I rare Fedditmennesker! Tak for et godt år! 🥳🥳

5

You reached the end

Godt nytår til alle 😘 | Spyke