Spyke
feddit.dk

Glædelig jul ; )

Vi starter i øvrigt den 24. December med at få en lille gruppe nye brugere i julegave (; Vi har godkendt fem nye brugere i dag ind til videre.

16
Marandreply
feddit.dk

Jeg så nogen lavede en tilfældig post på reddit om os, måske derfor 😊

10

De er generelt effektive trådene på reddit. Tror det er den største brugermagnet hertil.

7

Glædelig jul til jer alle sammen, husk vis i ender op på hospitalet, fordi i har spist for meget. Så husk i kan fortælle historien på fredag.

11
feddit.dk

Glædelig jul!

Den årlige køkken-slagplan er lagt, så der er håb om at flæskesteg, kartoffel-treenighed (hvide, brune, franske) og sovs er færdige bare nogenlunde samtidig!

Den ældste af børnene har så haft feber hele natten. Men han er ved godt mod, og gæsterne er influenzavaccinerede og ikke sådan at skræmme væk.
Vi krydser fingre for at han får en nogenlunde juleaften alligevel, og at vi andre går fri.

11

Tak :-)

Han er frisk nok til at se Pokemon mens vi andre gør klar til jul, så håbet lever!

9

Glædelig jul til Jer alle! Jeg bor i England så er med Jer in spirit, men fejrer først med den engelske familie i morgen.

10

You reached the end

Glædelig jul | Spyke