Spyke

Jeg har aldrig haft problemer med de slanger jeg har haft. Har adrig haft nogen i mere end 15 år, men det er også godt nok.

5
scribe.disroot.org

Jeg har aldrig nogensinde i mit liv set den type slange gå i stykker; overvej at købe fra et andet sted en Biltema lol

4
bobslaedereply
feddit.dk

Det er nok for billigt i Biltema. Der er også kommet huller i mine biltema-underbukser.

3

Hårdt vand kan være hårde ved dem (på ydersiden), hvis du eller familien også tager den af holderen så slangen bliver motioneret

3

Min nuværende kører på 8. år, bare fra jem&fix, så det er nok rimeligt meget samme "kvalitet"...de burde absolut holde mere ene 2 år selv når de er meget billige.

3

Skruer du den af og på konstant? For i så fald går lortet i stykker ret hurtigt. Hvis du derimod bare har den siddende på plejer de at holde i evigheder.

3

Du kan med fordel stille mere klare spørgsmål. :-)

Og ja, du skal stoppe med at købe dem i biltema. Du skal købe dem hvor du rent faktisk kan få svar på hvad de indeholder, og om det er holdbart, og ikke lækker usunde elementer til vandet.

Hårdt vand vil, som Henson er inde på, sætte sig i alle revner, især dem der hænger nederst i buen, når bruseren er hængt op. Hvis det ikke genere dig, så er det jo ikke det store problem.

Alle slanger bør vedligeholdes, og det gælder så også pakninger og brusehoveder, haner osv.

1

You reached the end

Hvor ofte bør dette skiftes? | Spyke