Udbetalt SU-lån
Jeg ville bare dele at jeg har udbetalt SU-lånet i dag og at det er en stor dag! Jeg ved nogen har en indstilling til at det kan løbe så længe som muligt, men jeg vil gerne være gældsfri!
Nogen gang kommer der også pæle om større gæld og dette kan måske være lidt inspiration? Jeg har betalt 200k af over 5 år og sparet til hus samtidigt og levet sparsommeligt, men ikke på en sten.
God dag til alle!