Spyke

Replies

Comment on

Vilka affischer har du sett för 1:a maj?

Reply in thread

Jag gillar båda, men nog blir jag lite irriterad när jag ser vänstergrupper sätta sina affischer över andra, suck. Här i Sundsvall ser jag typ konstant UV- och RKU-klibbor över varandra (och nån enstaka RKP nu när de finns). Dock är det mest roligt att se M-klibbor, det känns off-brand för moderater att sätta upp sånt lol.

Comment on

Vilka affischer har du sett för 1:a maj?

Såg just någon posta den här väldigt balla affischen from PFLP (Folkfronten för Palestinas Befrielse) gjort för i år, jag måste säga att deras grafiska formgivning och illustrationer alltid går oerhört hårt! I klassisk internationell andra har de gjort varianter på arabiska, italienska, spanska, engelska, och turkiska som går att hitta på deras hemsida. :)

You reached the end