Spyke

Varmt välkomna alla kamrater till Joe Hill - Gården 1:a Maj 13.00.

Dagen kommer att ha internationell solidaritet i fokus, med mat, musik, tal och kamratskap.

Adress Joe Hill Museum Nedre Bergsgatan 28 802 51 Gävle Sweden

8

Jag gillar båda, men nog blir jag lite irriterad när jag ser vänstergrupper sätta sina affischer över andra, suck. Här i Sundsvall ser jag typ konstant UV- och RKU-klibbor över varandra (och nån enstaka RKP nu när de finns). Dock är det mest roligt att se M-klibbor, det känns off-brand för moderater att sätta upp sånt lol.

3
aggregatet.org

Såg just någon posta den här väldigt balla affischen from PFLP (Folkfronten för Palestinas Befrielse) gjort för i år, jag måste säga att deras grafiska formgivning och illustrationer alltid går oerhört hårt! I klassisk internationell andra har de gjort varianter på arabiska, italienska, spanska, engelska, och turkiska som går att hitta på deras hemsida. :)

3
samuelreply
aggregatet.org

Jag har inte heller sett så många. Eller jo, i förrgår var jag i Uppsala. Då såg jag någon från Vänsterpartiet men tog inget foto. Får plåta lite när jag åker in till söder. Då lär det vara fler 😎

2

You reached the end

Vilka affischer har du sett för 1:a maj? | Spyke