Spyke
punk·Punken är död - länge leve punkenbywwklnd

SMZB - No Solution (Klassisk punk från Wuhan, Kina)

Kinas punkscen borde verkligen få mer uppmärksamhet utomlands tycker jag, en del riktigt bra grejer där! Finns sjukt mycket najs musik i allehanda genrer där!

View original on aggregatet.org
wwklndreply
aggregatet.org

Najs! En kompis tipsade mig om SMZB och berättade att han hade hängt med punkare i Wuhan när han varit i Kina, och träffade bandet vilket är ballt. :D

1
aggregatet.org

Har aldrig hört kinenisk punk för. Kul! Jag lyssnade någon gång pä fransk rap, det var fett 😀

1

Finns en livlig punkscen i kina, och alltifrån sånt här till hardcore till "Midwest emo"-band som Chinese Football (inspirerade av American Football, men enligt mig mycket bättre än inspirationen)! Kan varmt rekommendera kinesisk rap också! :)

3

You reached the end

SMZB - No Solution (Klassisk punk från Wuhan, Kina) | Spyke