Spyke

Replies

sweden

Comment on

Igår steriliserade jag mig, idag har jag ont i pungen. Ville bara dela med mig.

Reply in thread

  • Det kan vara reversibelt men finns inga garantier för det. Utgå från att det inte är det.

  • Det kommer fortfarande komma klet. Spermierna utgör en väldigt liten del av det hela. Jag har själv inte provkört mitt eget maskineri än.

  • 1/30 eller något verkar kunna uppleva långvarig smärta. Annars liten risk för infektion i och med att det trots allt är ett kirurgiskt ingrepp.

  • Enbart lättad över att det är gjort. Ingen som helst ånger än utom bara lättnad.

You reached the end