Comment on
Igår steriliserade jag mig, idag har jag ont i pungen. Ville bara dela med mig.
Reply in thread
Låter osannolikt eftersom att man får lämna spermieprov för att bekräfta steriliteten.
Comment on
Igår steriliserade jag mig, idag har jag ont i pungen. Ville bara dela med mig.
Reply in thread
Låter osannolikt eftersom att man får lämna spermieprov för att bekräfta steriliteten.
Comment on
Igår steriliserade jag mig, idag har jag ont i pungen. Ville bara dela med mig.
Reply in thread
Äh, pungvärken kan jag hantera men själva ingreppet var inte jättekul.
Grattis förresten!
Comment on
Igår steriliserade jag mig, idag har jag ont i pungen. Ville bara dela med mig.
Reply in thread
Det kan vara reversibelt men finns inga garantier för det. Utgå från att det inte är det.
Det kommer fortfarande komma klet. Spermierna utgör en väldigt liten del av det hela. Jag har själv inte provkört mitt eget maskineri än.
1/30 eller något verkar kunna uppleva långvarig smärta. Annars liten risk för infektion i och med att det trots allt är ett kirurgiskt ingrepp.
Enbart lättad över att det är gjort. Ingen som helst ånger än utom bara lättnad.
Comment on
Sommarens stora projekt
Reply in thread
Jag köpte Gardenas lite klenare solcellsdrivna bevattning för två veckor sedan, den levererar förvånansvärt bra hittills.
Comment on
I love the scene that is basically a compilation of tall people problems in the movie Elf.
Haven’t seen the movie but it sounds hilarious. Is that scene available on YouTube?
Comment on
Can we use this as an alternative to r/tall on Reddit?
Reply in thread
Will do, thanks for the suggestion.
Comment on
Sommarens stora projekt
Reply in thread
Gardena AquaBloom, den har bara slang med droppmunstycken.
Comment on
Igår steriliserade jag mig, idag har jag ont i pungen. Ville bara dela med mig.
Reply in thread
Kul med uppföljning!
Jag är helt återställd. Hade lite värk några dagar och lite svullnad och milt obehag en vecka men nu känns allt som vanligt. Det enda som skvallrar om ingreppet är något enstaka stygn som sitter kvar fortfarande, annars är allt som vanligt.
Helt klart värt det!
Comment on
Can we use this as an alternative to r/tall on Reddit?
Reply in thread
Welcome! As a 6’7” (200 cm) I’ve had my fair share of height related issues. 🙂
Comment on
Regnet är på väg!
Reply in thread
Den försvinner väl inte bara för att den dör? Du måste väl ändå gräva upp skiten.