Comment on
A light of wholesomeness shining in a bleak dystopian hellscape
Reply in thread
Holy shit, I had no idea. That is crazy.
Comment on
A light of wholesomeness shining in a bleak dystopian hellscape
Reply in thread
Holy shit, I had no idea. That is crazy.
Comment on
Do you struggle to keep your house tidy?
My wife and I got the idea that our home is cluttered and messy because we have not one, but two toddlers. Twins. Not so much because of the mess they make (although that certainly adds to it), but because we have zero time to deal with it while they are awake, and when they finally sleep we are completely EXHAUSTED.
But reading these comments from parents of single children honestly made me feel a lot less bad about it. So thanks for that, fellow clutterers.
Comment on
What temperature range do you like your thermostat/heater set to in winter?
24C, that's insane!
During winter we try to keep the daytime temperature around 20-21C in the rooms we use the most, and a couple of degrees cooler in other rooms. We find it important to not have a too large temperature difference between rooms in order to avoid mold growing.
During nighttime we set the thermostats to 16-17C.
Comment on
Velkommen Reddit flygtninge!
Reply in thread
Ah, tak. Her føles rart at være.
Comment on
Lemmy fra mobilen -- hvad gør I?
Reply in thread
Jeg fandt fejlen. En fejl 40, heldigvis!
Jeg tænkte ikke over, at man på feddit.dk's webinterface kan logge på med enten sit brugernavn eller mailadresse. Jeg har vænnet mig til at logge ind med mailadressen, men det fungerer ikke i Mlem. Da jeg loggede ind med mit brugernavn i stedet, fungerede det fint.
Udmærket app med tanke på at den er i beta. Selv om den endnu er meget basic, ser det lovende ud.
Comment on
et lille tip til hækklipning
Et af de tips hvor man siger til sig selv "hvorfor er jeg ikke kommet i tanke om det noget før?". Tak fremmede!
Comment on
Inflationen fortsætter med at falde: 'De værste måneder med galoperende høje prisstigninger er et stykke bag os' | Nyheder | DR
Men en liter rapsolie koster stadig 25 kr.
Comment on
Lemmy fra mobilen -- hvad gør I?
Reply in thread
Nu lyder jeg som en større noob end jeg er, men... Hvordan logger I ind med Mlem? Jeg skriver feddit.dk under Homepage, og så mine feddit.dk login-oplysninger, men får ikke lov til at komme videre.
Comment on
*Permanently Deleted*
Reply in thread
Voyager almost feels like a 1:1 copy of Apollo and it's amazing