Spyke

Replies

ik_ihe

Comment on

ik🏝️ihe

Als je Reddit gewend bent valt het inderdaad tegen, merk ik ook. Maar aan de andere kant, Reddit is ook niet in een paar dagen zo groot en actief geworden. Ik hoop dat Lemmy kritieke massa kan bereiken.

linux

Comment on

which linux distro do you NOT like, and why?

Reply in thread

Interesting that you feel Arch is opinionated. After using several distros I finally settled on Arch because I felt it was not opinionated compared to e.g. Ubuntu. I have to choose and install every part of the system myself, and I like how that gives me a clean system. I like to use the Awesome window manager, and with other distros I would always end up with a different desktop installed next to Awesome. Can you say how you feel Arch is opinionated?

Comment on

Het weer

Het vervelendste is proberen te slapen met deze hitte. En tegen de tijd dat het een beetje afgekoeld is en je net lekker ligt is het weer tijd om op te staan 😞

You reached the end