Comment on
r/norge beslutter å holde stengt i ytterligere én uke
Ingen diskusjon om dette noe sted, så tenkte det var på sin plass her. Støtter beslutningen, men overraskende mange (40%) som vil åpne igjen synes jeg.
Comment on
r/norge beslutter å holde stengt i ytterligere én uke
Ingen diskusjon om dette noe sted, så tenkte det var på sin plass her. Støtter beslutningen, men overraskende mange (40%) som vil åpne igjen synes jeg.
Comment on
Politibetjenten på Kongsberg frikjent for vold
Reply in thread
I denne saken er det faktisk domstolene som har frikjent ham, da, og ikke politiet. Her har jo systemet på politiets side "fungert" (om enn litt haltende) siden han i det hele tatt stilles for retten.
Comment on
Politibetjenten på Kongsberg frikjent for vold
Helt sykt.
Comment on
Bjørnar Moxnes tatt for tyveri på Gardermoen
Nå er siste nytt at han har hatt dem i lomma, oppdaget det, tatt av prislappen og lagt dem i bagasjen. Så da røyk vel forklaringen om at det ikke var forsettelig.
Comment on
r/norge beslutter å holde stengt i ytterligere én uke
Reply in thread
Spørs om spez bryr seg om r/norge
Comment on
Kranfører Rafal: – Bemanningsbyrået har ødelagt livet mitt
Fælt å høre om folk som har det slik i arbeidslivet. God ledelse og forutsigbare arbeidsvilkår er så utrolig viktig.
Comment on
Dystopian Reddit runs on fake content (must read)
I already noticed this on a few subs over the last year. I browsed some subs with no english content and there would be short comments in English from new accounts that were somewhat related to the post, but only vaguely, adding nothing to the discussion. Always suspected they were AI.
Comment on
r/norge beslutter å holde stengt i ytterligere én uke
Reply in thread
Aner ikke, men til iOS funker i hvert fall wefwef.app veldig bra!
Comment on
Bjørnar Moxnes: Går av som Rødt-leder.
Reply in thread
Jeg synes egentlig det sprøeste er hvor mange som har forsvart, og fortsetter å forsvare ham. Se for deg Støre gjøre noe lignende. Han hadde blitt lynsjet.
Comment on
Ola Borten Moe (Sp) innrømmer brudd på habilitetsregler
Ekkel type.
Comment on
Norge har nå mistet all anstendighet når det gjelder forvaltning av våre rovdy
Det sies jo at Norge er det eneste landet i verden der minstemålet for bestanden av truede rovdyrarter samtidig er taket.
Comment on
Her stjeler Moxnes solbrillene
Hva tror dere? Spikeren i kista?
Må forøvrig være en kilde på Oslo Lufthavn som har lekket alt dette… noen som ikke liker rødt?
Comment on
Reddit violates CCPA
Reply in thread
Under GDPR personal information is any information that can be tied to an identity. Even very vaguely. A collection of comments would almost certainly be personal information, as would individual information containing information such as where you live, where you work, study, information about religion or political views, even hair colour or eye colour. I don’t really see how Reddit could comply with a gdpr request to delete information without permanently removing all comments.
Comment on
Inflasjonen kommer ikke ned av seg selv
Reply in thread
Økte lønninger kan fint være med på å øke inflasjon. Dersom befolkningen får mer penger øker både etterspørselen på varer og prisen på arbeidskraft, og begge deler kan føre til prisvekst.
Mener ikke at inflasjon er en god grunn til å ikke gi lønnsøkning, men å si at store lønnsoppgjør ikke har innvirkning på prisene i samfunnet er feil.