Spyke

Bemanningsbyråer burde blitt lagt ned og ulovliggjort. Rollen de spiller i samfunnet kunne strengt tatt blitt gjort som en del av NAV.

7

Fælt å høre om folk som har det slik i arbeidslivet. God ledelse og forutsigbare arbeidsvilkår er så utrolig viktig.

6

You reached the end

Kranfører Rafal: – Bemanningsbyrået har ødelagt livet mitt | Spyke