rnorgebyrakfisk Kranfører Rafal: – Bemanningsbyrået har ødelagt livet mitthttps://frifagbevegelse.no/magasinet-for-fagorganiserte/kranforer-rafal-bemanningsbyraet-har-odelagt-livet-mitt-6.158.818367.96bf4bbd44Open linkView original on lemmy.world9Comments2
eelskertesla lemmy.worldBemanningsbyråer burde blitt lagt ned og ulovliggjort. Rollen de spiller i samfunnet kunne strengt tatt blitt gjort som en del av NAV.7
rrakfisk lemmy.worldFælt å høre om folk som har det slik i arbeidslivet. God ledelse og forutsigbare arbeidsvilkår er så utrolig viktig.6
Bemanningsbyråer burde blitt lagt ned og ulovliggjort. Rollen de spiller i samfunnet kunne strengt tatt blitt gjort som en del av NAV.
Fælt å høre om folk som har det slik i arbeidslivet. God ledelse og forutsigbare arbeidsvilkår er så utrolig viktig.