Comment on
Merhaba yeni saçmalayıcılar :3
Redditten ciddi bir göç alır miyiz acaba?
Comment on
Merhaba yeni saçmalayıcılar :3
Redditten ciddi bir göç alır miyiz acaba?
Comment on
Bence Reddit'i salmamalıyız
Arkadaşlar benim anlamadığım reddit de artık eskisi gibi anonim değil miyiz? Peki burada anonim miyiz?