Merhaba yeni saçmalayıcılar :3
Bu subu kuran u/Akane_Solo subu herhangi bir tema olmadan kurmuş olmak ile birlikte aslında Akane ve komik öylesine sohbet üzerine kurulmuştu bu sub. Şuan ki Reddit'teki SacmaBirSub ise u/Akane_Solo nun bıraktığı subdan hiç eser yok. Subda artık +18 konular ve kız meselelerinden başka bir şey konuşulmaz hale geldi. Umarım bu subda eskisi gibi saçmalayabiliriz.
Redditten ciddi bir göç alır miyiz acaba?
Devlet Redditte harbiden girmezse hayır
Zaten konsept serbestlik, bu büyüyen her subda oluyor. Şuanki durumu başka sebeplere yıkmak insanların işine geliyor. Topluluk dinamikleri hakkında bilgin olup olmamasıyla alakalı bir konu. Bunun hakkında "serbestlik mi istiyorsunuz denetim mi" diye sabitli bir post bile var ama işine gelene.