Spyke

Replies

suomi

Comment on

Miten uskot Reddit kapinan päättyvän?

Uusi sukupolvi saapuu paskemmin katettuun pöytään ja homma jatkuu, kun eivät tiedä paremmasta. Suurinta osa käyttäjistä ei haittaa vaikka kaikki sisältö olisi bottien lähettämää, tuskin heitä haittaa myöskään mahdollinen kehnompi moderaation taso. Niin kauan kun ei ole alustaa jolle on yhtä vaivaton hypätä niin eiköhän siellä liikennettä riitä.