Comment on
23k New Lemmy and Kbin Accounts Created in Last Hour
Reply in thread
Odd 503 error here and there due to cloudflare, otherwise smooth like butter!
Comment on
23k New Lemmy and Kbin Accounts Created in Last Hour
Reply in thread
Odd 503 error here and there due to cloudflare, otherwise smooth like butter!
Comment on
[louis rossman] What pisses me off about the failed Reddit protest... [Thumbnail Text: Reddit is Winning.]
Reply in thread
I think reality is a bit bleak and hopeless now, at least for Rossmann and his causes. He doesn't seem like the sugarcoating type.
Comment on
Miten uskot Reddit kapinan päättyvän?
Uusi sukupolvi saapuu paskemmin katettuun pöytään ja homma jatkuu, kun eivät tiedä paremmasta. Suurinta osa käyttäjistä ei haittaa vaikka kaikki sisältö olisi bottien lähettämää, tuskin heitä haittaa myöskään mahdollinen kehnompi moderaation taso. Niin kauan kun ei ole alustaa jolle on yhtä vaivaton hypätä niin eiköhän siellä liikennettä riitä.
Comment on
Hallitus helpottaa irtisanomisia, määräaikaisuuksia ja paikallista sopimista – lakko-oikeutta rajataan.
Ei nää tarvi kuin yhden hallituskauden siellä sun täällä niin vaikutukset pistää perseeseen vuosikymmenet. Kokoomusta äänestäneet duunarit on kyllä itsetuhoista sakkia.
Comment on
Miten uskot Reddit kapinan päättyvän?
Reply in thread
No onpas nyt incredibly very importanttia. Eikö redditin käyttäjät olekaan vain kohinaa?
Comment on
Hallitusohjelma on valmis – kaikilta leikataan paitsi eläkeläisiltä
Tavallaan ihan mukava ettei tarvitse vanhempien kituuttamista katsoa mutta eikö sen pitäisi mennä niin päin että vanhemmat suojelee lapsiaan maailmalta? Ne seniilit ei edes ymmärrä tuota kurjistamisen määrää minkä duunari on saanut osakseen.
Comment on
[louis rossman] What pisses me off about the failed Reddit protest... [Thumbnail Text: Reddit is Winning.]
Reply in thread
That connection will live forever in my head now lol, also how do I get to live in prison?
I think he hinted in some recent reddit video that he's somewhere on the spectrum, or he thinks so.
Comment on
Google is getting a lot worse because of subreddits being private
Reply in thread
What search engines you suggest? Duckduckgo is useless for me, but so is google nowadays tbh.
Comment on
r/Suomi on rajoitetusti auki kunnes jatkosta päätetään
Reddit poistettu ja kuopattu. Ei siellä enää kannata heilua jos itseään arvostaa.
Comment on
HS hankki hallitusohjelman | Orpon hallitus aikoo leikata tuista, keventää tuloverotusta ja kiristää maahanmuuttoa – HS tiivistää koko ohjelman sisällön
Reply in thread
Käykää allekirjoittamassa kannattajakortti että homma jatkuu, koska leikattavaa löytyy. --> https://puoluerekisteri.fi/puolue/50
Comment on
23k New Lemmy and Kbin Accounts Created in Last Hour
Reply in thread
Progress!
Comment on
EU kieltämässä palkattomat työharjoittelut
Reply in thread
Chat control ja agenda2030 on mahdoton sovittaa omaan ajatteluun.
Comment on
How do we call kbin users?
Users. I'm boring but stop with the corny reddit nonsense, ugh.
Comment on
European Union votes to bring back replaceable phone batteries
Reply in thread
I had some use for the IR blaster, it's a damn shame the technology is no longer here. Audio jacks too.
Comment on
Hallitusohjelma on valmis – kaikilta leikataan paitsi eläkeläisiltä
Reply in thread
Niin se tottakai on, en aio harmistua siitä ettei vanhempieni keskimääräisestä eläkkeestä leikata. Ehkä hieman voisivat opetella rahankäyttöä, kauppakäyttäytyminen kun on vuosimallia 2001. Omille lapsille yrittäisin opettaa taloustaitoja tulevaisuuttani ajatellen.
Comment on
Mitkä ovat mielestänne top 3 suomalaiset artistit?
Happoradiota tykkään nykyään kuunnella, ennen se soi radiossa liikaa niin meni maku. Suomessa tehtiin pirun hyvää rokkia parikymmentä vuotta sitten. Esimerkiksi HIM ja 69 eyes on kestäneet aikaa tosi hyvin. Sitten on Heavy Metal Perse josta tulee vaan ihan älyttömän hyvä mieli.
Comment on
Mitkä ovat mielestänne top 3 suomalaiset artistit?
Reply in thread
Circle on kyllä ihan älytön bändi, en ollut kuullut koko bändistä ennen kuin menin katsomaan keikkaa viitisen vuotta sitten. Vei jalat alta ja tukan päästä.
Comment on
Google is getting a lot worse because of subreddits being private
Reply in thread
@CatWeazle Tried out andi and it is excellent, looked for jobs in my area and it gave me a list of links, all relevant. Also you have an option to only read the linked articles, no need to visit the page so you can bypass gdpr-bs and advertisement. That's going to be bookmarked permanently.
Comment on
European Union votes to bring back replaceable phone batteries
Reply in thread
I'd be happy with 2 batteries and external charger, no need to charge fast and dirty.
Comment on
how did you find out about Lemmy?
Reply in thread
I wouldn't sign up on an instance ran by nazis, I wouldn't sign up on instance ran by tankies. I don't think I'm being unreasonable connecting those two.