Spyke

Replies

ik_ihe

Comment on

ik👑ihe

Reply in thread

Ja dat tweede is een broodje met 2 kroketten volgens mij, vandaar dat ik ook niet 1 2 3 wist wat er op hypothetische plek 4 moest komen. Ik zat te denken aan een met bladerdeeg omhulde kroketsnack ofzo

Comment on

1000 gebruikers

Reply in thread

Ik gebruik Joey als Reddit app en ben verbaasd dat deze nog steeds werkt. De developer/beheerder heeft alleen al een maand niks meer van zich laten horen dus het is een beetje maf...

Anyway, ik ben iig nu ook Lemmy aan het testen. Begrijp alleen nog niet helemaal hoe het werkt en hoe dit zich verhoudt tot mastodon etc.

You reached the end