Spyke
feddit.nl

Ik hoor hem ook! Grappig, dat we zo dicht bij elkaar blijken te wonen dat we hem allebei horen.

12
feddit.nl

Ik laat dat met liefde aan de huidige eigenaren van r/CirkelTrek, ik hou niet van gras onder andermans voeten wegmaaien. Kijk als ze nou niet hierheen komen, dan... misschien

4

Dit is ons eigen ding, compleet onafhankelijk van reddit. Het is niet alsof de mods van reddit de eigenaar zijn van elke vorm van een cirkeltrek community.

4

schandalige titel van deze post trouwens, ga je schamen!

2

You reached the end