Comment on
Hey, just, uh, wanted to clear the air a bit.
I use Android, or as I like to call it "Google Surveillance plus Linux"
Comment on
Hey, just, uh, wanted to clear the air a bit.
I use Android, or as I like to call it "Google Surveillance plus Linux"
Comment on
Reddit is in danger of a death spiral
Reply in thread
Have you ever visited an unmoderated sub? Without moderators, reddit would turn to shit instantly.
Comment on
Es ist 1993. Welches Eis wählt ihr?
Tschisi natürlich
Comment on
Neues Icon für die Community
Bin offen für Vorschläge und wenig begabt
Comment on
Neues Icon für die Community
Reply in thread
Danke, schaut besser aus
Comment on
Communities zusammenlegen
Reply in thread
Klingt sinnvoll
Comment on
Communities zusammenlegen
Reply in thread
Ich weiß nicht ob das was bringt, ist ja auf beiden wenig los
Comment on
[meta] Was ist eigentlich mit Vienna/Wien (feddit.de) los?
Ich bin mal beigetreten und vielleicht poste ich auch mal was!
Comment on
The name of this sub is racist or is recreating structural racism
Reply in thread
So don't subscribe to the community
Comment on
Stimmung im Austria subreddiz zu blackout
Reply in thread
Mit Tunke?