Spyke

Posts

Android kapaniyor!

Google Eylül 2026 itibariyle Android için yazılım geliştirenlerin kendi kimliklerini Google'a vermelerini ve onlara bir ücret ödemelerini zorunlu kılacak ve Android'in özgür doğasını yok ederek sadece Android icin değil bildiğimiz tüm elektronik ve yazılımlar için sansürcü ve otoriter bir geleceğin temelini atmış olacak. O yüzden lütfen, Google'ı durdurma amaçlı Change.org'da açılmış bu online dilekçeye imza atın. https://www.change.org/p/stop-google-from-limiting-apk-file-usage

Hem daha fazla bilgi için hem de Google'ın bu kararına karşı neler yapabileceğinizi öğrenmek için lütfen aşağıdaki linki takip ediniz.

https://keepandroidopen.org/

Teşekkür ederim.

View original on lemmy.ml

Ey Insanlar!

Nasılsınız, iyi misiniz? Biz iyiyiz çok şükür, sınavdır dershanedir derken nefes alacak vakit yok ama bu dersler zevkli şeyler yoruyorlar ama çok eğlenceliler. Turkçe dersi hariç, onu hic sevemedim zaten. Şu uniyi bi kazanayım hele bi kazanayim tum kitaplarimi kalemlerimi yakacagim. Seviyorum sizi, kendinize iyi bakin, iyi aksamlar, saglicakla kalin.

View original on lemmy.ml

neden doomsdayism'dem medet umuyoruz

Bazen goruyorum ; kuresel isinma ya da beklenen ekonomik depresyonun sebebiyle kitlelerin radikallesecegini ve bir devrimin gercekleseeginin soyleyenler oluyor ancak ben buna inanmiyorum. Bence bu olaylar daha cok fasist cikmasina sebep olacak. Su an bile kapitalizmin karsisinda dur diyecek bir guc bulmamasindan oturu getirdigi ya da en basindan beri devam etmesine ragmen herkesin gozlerini yumdugu simdiyse yuzlesmemiz gereken sorunlara karsi insanlarin nasil bir tepki verdigi gorebiliyoruz: Amerika'yi fasistler kazandi, Almanya'da her secim acaba bu sefer Afd mi kazanacak diye korkuyoruz, Ingiltere'de fasistler 100,000 kisi ile protesto yaptilar. Kisacasi durumlar oldukca kotu. Peki ne yapmaliyiz? Cevap her zaman ki ile ayni; orgutlenmek, okumak, sadece sosyalist alanlarda degil olabilecek her alanda olup baska insanlara da sinif bilinci asilamaya calismak. Aman dur haftaya iklim krizi yasanacakmis bekleyeyim bi dememek. -su anki durumum sebebiyle oldukca ikiyuzlude olsa durum bu-

NOT: baslikta bu duruma doomsdayism dememin sebebi bu durumu aciklayabilecek bir kelime bilmemem ve kafadan bir sey sallamamdir. Eger farkli bir kelime ile ifade ediliyorsa soylemekten cekinmeyin lutfen.

View original on lemmy.ml

You reached the end