Ey Insanlar!
Nasılsınız, iyi misiniz? Biz iyiyiz çok şükür, sınavdır dershanedir derken nefes alacak vakit yok ama bu dersler zevkli şeyler yoruyorlar ama çok eğlenceliler. Turkçe dersi hariç, onu hic sevemedim zaten. Şu uniyi bi kazanayım hele bi kazanayim tum kitaplarimi kalemlerimi yakacagim. Seviyorum sizi, kendinize iyi bakin, iyi aksamlar, saglicakla kalin.
Tuff
Herkes nerde
Millet genelde reddite bakiyor buraya cok nadiren bakiyorlar keske durum arkli olsa.
Keşke