Spyke

Replies

Comment on

Mytteri på 'internettets forside' handler både om penge, porno og kunstig intelligens

Det undrer mig at medierne ikke går hårdere til reddit ift. deres behandling af Christian Selig (den canadiske udvikler af Apollo), når nu der findes optagelser af de samtaler han har haft med reddits repræsentanter, som er i direkte modstrid med flere af udtalelserne fra bl.a. Steve Huffmann.

Sammenligningen med Twitter er også, synes jeg, meget overfladisk, der er jo stor forskel på, hvilken pris hhv. reddit og Twitter tager for API-adgang.

I det hele taget synes jeg at dækningen af reddit er alt for positiv, ift. hvordan de har opført sig. Kommende (måske) aktionærer vil forhåbentlig sætte sig bedre end i sagerne inden en evt. IPO.

(Og så nævner de ikke Aaron Swartz som en af reddits grundlæggere, men ja ja.)

Comment on

Fri snak fredag

Reply in thread

Det er ofte svært at få den første erhvervserfaring, desværre, især hvis man ikke har haft studierelevant arbejde e.l. under uddannelsen.

Jeg har været på en arbejdsplads i it-branchen, hvor man årligt tog praktikanter ind og ofte tilbød dem job efter endt praktikforløb (og evt. resterende uddannelse), så de virksomheder findes derude, men mange er desværre mest interesserede i folk, der allerede har erfaring.

Comment on

Fri snak fredag

Reply in thread

Hvad tænker andre om at skulle indtaste brugernavn/adgangskode på appens side? Jeg kommer personligt ikke til at bruge det, så længe det er et krav.

Det er en skam, for det ser ret nice ud! Minder meget om Apollo…

Comment on

Fri snak fredag

Reply in thread

Tillykke! Jeg havde selv en træls sag ifm. en arbejdsskade tilbage i 2007, og det tærer virkelig på en, så håber du kan komme videre nu! Og så krydser jeg fingre for, at sagen falder ud til din fordel. 🙂