Spyke

Replies

suomi

Comment on

”On keksitty, että työpäivä voidaan perua sateen vuoksi, jos on kevytyrittäjä”, sanoo juristi – huolestuttava ilmiö näkyy nuorten kesätöissä

Reply in thread

Mua on huijannut tai yrittänyt huijata ainakin 3/4 työnantajasta. Ei ole ollut väliä onko kyseessä yksityisyrittäjä vai monikansallinen yritys. Liittoon kuuluminen on auttanut aina. Enkä luota raha-asioissa yhteenkään työnantajaan.

Ja joo, uskoni työelämään on lähes nolla. Nykyään yleensä aloitan neuvottelun siitä, että tulen paikalle alkaen 150e/tunti. Jos se aiheuttaa mitään vastaväitteitä, niin sanon näkemiin. Arvostan aikaani aivan liikaa, että jakaisin sitä ihan miten vaan.

You reached the end