Spyke

Tuli täälläkin kommentoitua kuukausi takaperin, että vaikuttaa päällisin puolin järkevältä tyypiltä. Työn puolesta esillä ollessaan vaikuttaa kovin sivistyneeltä ja rationaalisesti asioihin suhtautuvalta.

En toki tuomitse kenenkään päänsisäisiä mielipiteitä, mutta oma käsitys Aaltolasta on muuttunut merkittävästi sen jälkeen, kun tämän omat arvot ja mielipiteet on päässeet enempi esille. Tyyppi on tiettävästi mm puhujavieraana suht konservatiiviset arvot omaavan järjestön tapahtumassa.

4

You reached the end

Mika Aaltola paljastaa nyt arvonsa, joista hän ei ole aiemmin juuri hiiskunut | Spyke