Comment on
*Permanently Deleted*
This is where I would normally say !RemindMe in 3 days.
Comment on
*Permanently Deleted*
This is where I would normally say !RemindMe in 3 days.
Comment on
Welcome! Tervetuloa!
Hi y'all! Somehow I never heard of Lemmy or Fediverse before finding out about this instance in r/Suomi.
It all seems awesome, definitely diving deeper into this now.
Kiitos for the sopuli showrunners!
Comment on
Sopulin kesäviikonloppulanka - 16.6. - 18.6.
Hain urheiluketjun alelaarista sellaisen muovisen rullalaudan millä nuoriso potkii pitkin kyliä ja lätkäsin siitä trukit ja renkaat kiinni vanhaan kalalautaani.
Ai että mikä hymy nous huulille kun ei oo vuosikymmeneen skeitannu ja pääs helteeseen potkimaan. Nykyään ei hävetä pitää täysiä suojavarusteita niin uskals jopa laskee mäkiäkin.
Tässä se kesä sit varmaa meneekin!
Comment on
Brace Yourselves
RIF has fallen.
Comment on
Ilmaisia tapahtumia & taidenäyttelyitä Helsingissä
Hyvä idea, mutta miksi rajata c/ilmaisettapahtumat vain Helsinkiin? Täällä on kuitenkin iso ellei jopa suurin osa muualta päin. Ehkä olis parempi merkata postausten otsikot alkamaan vaikka kaupungeittain tyyliin [HKI] kunnes Lemmyyn tulee flairit?
Tulis varmasti enemmän liikennettä kyseiseen yhteisöön ja ties vaikka edistäis maakuntamatkailuakin :)
Comment on
SUMIO SHIRATORI - Suomen tunnetuin tuntematon säveltäjä
Pysäyttäkää painokoneet, tässä on vuoden paras YouTube video.
Comment on
First release, please be gentle!
I can't believe it, it's like coming home! Slide was my first Reddit app and it was the first app I actually put some money on because I loved it so much. Happy that you're back at it!
I managed to log in (sopuli.xyz), so that worked for me. Giving app permissions didn't work though. I'll be following this project closely :)
Comment on
*Permanently Deleted*
Reply in thread
What on earth are you up to my dear friend
Comment on
Keskus-Osake Pankin ATK-tila 1970-luvulla
ATK-tila tukikohta
Comment on
Miten uskot Reddit kapinan päättyvän?
Reply in thread
Äänestän että saa postata pelkästään meemejä Jukka Lindströmistä, sehän on vähän kuin Suomen John Oliver.
Comment on
I created this meme to create content
Reply in thread
I'm the guy who replies "this" to this comment.
Comment on
Twitter teki radikaalin muutoksen: twiitit eivät näy, ellei palveluun kirjaudu
Reply in thread
Yle paskottu?
Comment on
Miten uskot Reddit kapinan päättyvän?
Reply in thread
r/Art on kanssa pelkkää Oliveria ja on muuten nättejä teoksia.
Comment on
RIP RIF
Reply in thread
You could install Jerboa and put it in the old spot of RIF for starters. You will notice that you keep magically opening it throughout the day at random moments.
Comment on
Reddit habit is hard to break.
Reply in thread
I put Jerboa in there so when I try to open Reddit it brings me here!
Comment on
Redditin r/Suomi on suljettu
Reply in thread
Tässä pari työkalua joilla homman saa hoidettua tehokkaasti.
Comment on
Tarvis lisää kesäkatsottavaa, onko ideoita?
Nyt on sellanen lista etten oo nähny näistä mitään muuta kuin Varekset joskus aikanaan. Kysynkin vähän siis toisinpäin, minkä ehottasit näistä katottavaksi jos sais valita vaan yhden?
Comment on
Mitkä ovat mielestänne top 3 suomalaiset artistit?
Reply in thread
Jumaliste ensimmäistä kertaa nään villinä internetissä maininnan Kuolleista Intiaaneista. Ihan mieletön yhtye, onneks kerkesin näkee aikanaan livenä ennen kun katosivat.
Comment on
Kannabiksen käytöstä mainitseminen intin terveystarkastuksessa
Reply in thread
Sama homma, tästä on jotain 15 vuotta jolloin näkemykset oli vielä vähän tiukemmat.
Tää lanka tuntuu olevan täynnä besserwissereitä ilman omakohtaista kokemusta. Kukaan työnantaja ei lähe niitä papereita armeijalta kyselemään.
Paitsi ehkä jos suunnittelee hakevansa poliisiksi.
Comment on
Tarvis lisää kesäkatsottavaa, onko ideoita?
Reply in thread
Tattista!