Spyke

Replies

nyheder

Comment on

e-Boks solgt til kapitalfond

Reply in thread

Hvorfor?
Det overgår jo bare fra en privat ejerkreds (Nets + PostNord) til en anden privat ejer (Catacap).

Vi som almindelige brugere kommer nok ikke til at mærke meget til det her. e-Boks lever allerede af digitale postløsninger og underskrifter i hele Europa, og de er kun interesseret i at udvide den vej, f.eks. ved at komme ind på det tyske marked.

nyheder

Comment on

Ask er fanget i 'helt godnat' skattekaos for 159.000 kroner: Skal betale for alle 19 naboer

Det skulle gerne være sådan, at man var gjort bekendt med den præmis i handlen, og at man så godt ved, at den ene person betaler den samlede skat i 2024" siger Claus F. Houmann.

 
Tilbage hos Ask Holm i Roskilde har han nu fundet en midlertidig løsning, der ikke involverer skattevæsnet.

 
Min første tanke var Kafka, og derefter Douglas Adams.
Det er så dumt, at man ikke lade være med at grine ... og ryste lidt på hovedet.

You reached the end