Spyke
fedditdk·Feddit.dkbyAndreas

[2024-03-11] Hvad har du lige læst/set/spillet/hørt/gjort den sidste uge?

Det er mandag, mine bekendte. Inspireret af https://feddit.dk/post/257712

På hedengangne dailyrush havde vi et par populære tråde, en hvor man kunne skrive, hvad man lige havde set af film og serier, og en anden med hvad man lige havde læst, og endnu en til spil man lige havde spillet.

Én ugentlig tråd med titlen “jeg har lige læst/set/spillet/hørt”, og så kunne man ellers give sin uforbeholdne mening om alt fra film og spil til podcasts og bøger.

Denne stickytråd oprettes automatisk af botten hver mandag kl. 7, hvis intet er forkert. Eventuelle ændringer kan forkomme.

View original on feddit.dk

Har været i teatret med ungerne og se et stykke der hed vild. Det handlede om alle de følelser der bobler inde i børn, og hvordan de ikke altid er hensigtsmæssige i mødet med omverdenen. Det var et fint stykke til ungerne. Det blev vist i folketeatret i København.

7
feddit.dk

Har spillet Chants of Sennaar. Virkelig godt puzzle/detektiv spil om sprog. Måden man opdager ting minder lidt om Return of the Obra Dinn (et andet fantastisk spil).

4
HejMedDigreply
feddit.dk

Så må jeg vist prøve Return of Obra Dinn, for jeg var ret vild med Chants of Sennaar

5
diewerferreply
lemmy.world

Og bag efter Case of the Golden Idol, hvis du ikke har været der!

3

Jeg var inde og se Dune i IMAX i går. Afsindig flot film! Jeg har hørt flere sige at den var for lang, jeg var dog godt underholdt hele vejen igennem. Glæder mig til en dag at se afsnit et og to i en kører

4

Ret sikker på at jeg som barn fik et blad af min far der hed "Komputer" eller noget i den stil. Den havde en CD med en demo af Warcraft III. Den ene bane der var tilgængelig i demoen blev spillet meget...

2

You reached the end

[2024-03-11] Hvad har du lige læst/set/spillet/hørt/gjort den sidste uge? | Spyke