Spyke
Nakkeostreply
feddit.dk

Hvorfor?
Det overgår jo bare fra en privat ejerkreds (Nets + PostNord) til en anden privat ejer (Catacap).

Vi som almindelige brugere kommer nok ikke til at mærke meget til det her. e-Boks lever allerede af digitale postløsninger og underskrifter i hele Europa, og de er kun interesseret i at udvide den vej, f.eks. ved at komme ind på det tyske marked.

5
feddit.dk

Og få breve igen?

Er det overhovedet en mulighed mere, med mindre man får en fritagelse pga handicap eller alder?

3

Fra det offentlige kan man bruge www.borger.dk, der får jeg alt mit digitale post fra det offentlige. Jeg får så stadig ting fra bank og forsikringsselskab på e-boks.dk.

2

"Kapitalfond" lyder farligt.

  • Ved jeg hvem CataCap er? Nej.
  • Kan de være bedre for e-boks end Nets og PostNord? Sandsynligvis.
2

You reached the end

e-Boks solgt til kapitalfond | Spyke