Helldivers boardgame
Is anybody else looking fowards to this? Im hoping this to be good entry game for people who are not familiar with boardgames.
Is anybody else looking fowards to this? Im hoping this to be good entry game for people who are not familiar with boardgames.
Oonko nyt oikea poika, kun nicole95 laittoi minulle viestiä?
Maailman meno on nyt sellaista, että oon nyt yrittäny karsia kaikkia Ameriikan juttuja pois elämästä ja Redditille tässä kahdeksan vuoden käyttämisen jälkeen etsin korvaajaa. Lemmy vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta.
Onko täällä olevilla naavaparroilla vinkkejä uusille käyttäjille?
Virallista sovellusta ei taida olla olemassa? Kännykälle latasin Sync nimisen sovelluksen selailua varten. Onko mielipiteitä? Löytyykö androidille parempaa appia ja miten eroavat toisistaan?
Onko subi suosituksia perus nörtille? Äkkiseltään mitä selailin täällä sisältöä, niin vaikutti iso osa postauksista olevan aika poliittisia. Onko näin ollu aina, vai onko uusi ilmiö täällä?