Msuomi·SuomibyMrFinnbean VirstanpylväsOonko nyt oikea poika, kun nicole95 laittoi minulle viestiä?View original on lemmy.world17Comments8
QuentinCallaghan sopuli.xyz1Hide 1 replyVoi jumalauta, noita Nicole-tilejä saa heittää banaanisaarille alituiseen. Veikkaan että kyseessä on jokin identiteettivarkaus ja häirintä.12
ssiipale sopuli.xyzOonkohan liian epäaktiivinen Lemmyssä kun federaatiotipu ei ole vieläkään lähestynyt viestillä.3
zutto lemmy.fedi.zutto.fiTein tästä botista(?) aikaisemmin reportin eräälle lemmy instanssille, pyöri samalla Nicole nimellä. Sen verran tein salapoliisityötä että löysin tämän mahdollisen alkuperän, jonka jälkeen nimi vaihtunut: [email protected] https://freeradical.zone/@tek/113992948844072925 (k.o. matrix käyttäjä on yhä olemassa.) Samalla Beyorkisan löytyy muista someista tätä samaa bottia/henkilöä. Kyseisestä henkilöstä on aika paljon erilaisia kuvia, että voi olla oikeakin henkilö.3
mustikkasoppa lemmy.world1Hide 1 replyTämä sama oli myös Mastodonissa. Reporttia tulille. Sain tuon privan kans täällä ja reporttasin.3
QuentinCallaghan replysopuli.xyzJoo, Rolle oli tehnyt tuosta tuuttauksenkin. "Kaikenlaisia se leipä elättää."2
Voi jumalauta, noita Nicole-tilejä saa heittää banaanisaarille alituiseen. Veikkaan että kyseessä on jokin identiteettivarkaus ja häirintä.
Todennäköisemmin tietojenkalastelu ja huijaus.
![email protected]
Oonkohan liian epäaktiivinen Lemmyssä kun federaatiotipu ei ole vieläkään lähestynyt viestillä.
Sama. Näin sitä aikuistuttiin ihan pyytämättä ja yllättäen.
Tein tästä botista(?) aikaisemmin reportin eräälle lemmy instanssille, pyöri samalla Nicole nimellä.
Sen verran tein salapoliisityötä että löysin tämän mahdollisen alkuperän, jonka jälkeen nimi vaihtunut:
[email protected]https://freeradical.zone/@tek/113992948844072925 (k.o. matrix käyttäjä on yhä olemassa.)Samalla
Beyorkisanlöytyy muista someista tätä samaa bottia/henkilöä. Kyseisestä henkilöstä on aika paljon erilaisia kuvia, että voi olla oikeakin henkilö.Tämä sama oli myös Mastodonissa. Reporttia tulille. Sain tuon privan kans täällä ja reporttasin.
Joo, Rolle oli tehnyt tuosta tuuttauksenkin. "Kaikenlaisia se leipä elättää."