Spyke

Voi jumalauta, noita Nicole-tilejä saa heittää banaanisaarille alituiseen. Veikkaan että kyseessä on jokin identiteettivarkaus ja häirintä.

12

Oonkohan liian epäaktiivinen Lemmyssä kun federaatiotipu ei ole vieläkään lähestynyt viestillä.

3

Sama. Näin sitä aikuistuttiin ihan pyytämättä ja yllättäen.

3

Tein tästä botista(?) aikaisemmin reportin eräälle lemmy instanssille, pyöri samalla Nicole nimellä.

Sen verran tein salapoliisityötä että löysin tämän mahdollisen alkuperän, jonka jälkeen nimi vaihtunut: [email protected] https://freeradical.zone/@tek/113992948844072925 (k.o. matrix käyttäjä on yhä olemassa.)

Samalla Beyorkisan löytyy muista someista tätä samaa bottia/henkilöä. Kyseisestä henkilöstä on aika paljon erilaisia kuvia, että voi olla oikeakin henkilö.

3

Tämä sama oli myös Mastodonissa. Reporttia tulille. Sain tuon privan kans täällä ja reporttasin.

3

You reached the end

Virstanpylväs | Spyke