Comment on
Billigare att tanka – men allt dyrare att ta bussen
Helvete vad dyrt. För att ge lite perspektiv kan man få ett oändligt månadskort för 30€ på Åland (och antagligen liknande i fastlandet).
Comment on
Billigare att tanka – men allt dyrare att ta bussen
Helvete vad dyrt. För att ge lite perspektiv kan man få ett oändligt månadskort för 30€ på Åland (och antagligen liknande i fastlandet).
Comment on
Hur använder ni lemmy?
Reply in thread
Samma här, har några alts (bl.a. den här) men är här och doomscrollar för att få tiden att gå, på samma sätt man gjorde på reddit. Altsen är mest bara för att inte samla allt för mycket info om sig själv på ett ställe. All data här är ju public.
Comment on
Swedish media recommendations for a learner
For something slightly different, Finnish news in simple Swedish: https://arenan.yle.fi/poddar/1-50362086
Roughly 5 minutes of finnish news in swedish every day.