Spyke

Replies

Comment on

Grafiek met aantal gebruikers op deze instance

Reply in thread

Ik hoop een Reddit verlater te gaan worden.. Hoop dat dit een goed alternatief gaat worden. Afgelopen jaar ook al de overstap gemaak van Twitter naar Mastodon. Ben vrij passief in mijn gebruik van socials dus het valt of staat met de hoeveelheid content die zijn weg tot op Lemmy zal gaan vinden.

gaming

Comment on

Cities: Skylines II - Pre-Order Trailer

Insanely excited for this... Hopefully my rig will be able to run it properly. And i hope the technical foundation of the game is a bit more solid than the original. As much as i love it, it does suffer from serious perfomance issues when you get to bigger cities, even on rigs built years after release..

Comment on

Which mods have you been playing?

I've done a few Angels/Bobs runs in the past. While the added complexity of Angel's Petrochem provides a lot of complexity, it doesn't really add a lot of challenge. It's mostly just a chore.

My favourite for my last 2 playthroughs has been Krastorio 2 + Rampant, really focus a lot more on defense and fighting your way to resources.

SE and py scare me, don't think i'll ever touch those lmao.

You reached the end