Spyke

Posts

What's your opinion on Opera browser?

I've been using Opera for a few years now and I've been enjoying its features, UI and everything. However, I (surprisingly to me) haven't noticed many people mentioning it. Also, when I was on Reddit and mentioned that I use it I got downvoted which left me somewhat confused haha.

So I'm wondering if there's anything wrong with it and/or if I should give another browser a go (I noticed Firefox is mentioned a lot on here)

View original on kbin.social

Λήξη blackout στο r/Greece

Μολις ειδα την ανακοινωση των mods. Απο τη μια το φανταζομουν οτι θα ανοιξει παλι καποια στιγμη, απο την αλλη ειμαι λιγο απογοητευμενη που δεν αναφερθηκαν ποτε οι κοινοτητες μας εδω. Ποιες ειναι οι σκεψεις σας για την αποφαση τους;

View original on kbin.social

You reached the end