Comment on
Bij Ajax overbodige Bassey voor 22,5 miljoen euro naar Fulham - feddit.nl
Krijgen ongeveer hetzelfde bedrag voor een speler die ze zelf betaald hebben. Voor een speler die, in ogen van vele, gefaald is. Doen ze erg goed.
Comment on
Bij Ajax overbodige Bassey voor 22,5 miljoen euro naar Fulham - feddit.nl
Krijgen ongeveer hetzelfde bedrag voor een speler die ze zelf betaald hebben. Voor een speler die, in ogen van vele, gefaald is. Doen ze erg goed.
Comment on
Do you struggle to keep your house tidy?
Reply in thread
Yeah, it really helps if you limit the amount of stuff you have in your house and put everything back where it belongs right away.
If you then clean 1/1.5 hours a week you can keep everything relatively clean.
Also like one of the others comments said a robot vacuum can really help limit the dust in your house.
Comment on
PSV loot Sturm Graz in voorrondes, AZ naar Montenegro of Andorra
Reply in thread
AZ moet dit zeker overleven. Sturm Graz lijkt me nog wel een lastige tegenstander. Maar zou PSV ook moet kunnen hebben.
Comment on
Reijnders tekent bij AC Milan (rugnummer 14) en verlaat AZ definitief
Reply in thread
Ben wel benieuwd of hij daar een kans krijgt.
Al vindt 20 miljoen wel een fors bedrag voor hem. Dus ze zullen hem toch erg graag hebben willen hebben.
Comment on
Ajax and Tadic in talks about termination contract
Reply in thread
Als hij dan toch salaris in zou moeten leveren zou ik lekker bij een middenmotor aan de Spaanse kust gaan spelen. Zal vast wel team zijn daar dat hem wil hebben.
Maar dat ben ik dan.
Comment on
Ferdy Druijf versterkt PEC Zwolle voor een jaar
Ben benieuwd deed het toen goed bij jong AZ volgens mij.
Comment on
10 days after 3rd party reddit app shutdown, Lemmy's top 10 instances combine for a thriving userbase of 234,000
Comment on
PSV'er Xavi Simons keert terug naar Paris Saint-Germain
Reply in thread
Ja, je zult zien dat hij daar op de bank komt te zitten.
Comment on
Ajax and Tadic in talks about termination contract
Reply in thread
De geruchten zijn heel sterk dat hij naar Besiktas gaat. Kan me er ook weinig bij voorstellen dat hij daar heel veel meer kan verdienen ook. Nog los van dat hij compleet ingeburgerd is in Nederland.
Als er nou een United ofzo interesse had snapte ik het nog wel.