Bij Ajax overbodige Bassey voor 22,5 miljoen euro naar Fulham - feddit.nl
Calvin Bassey verruilt Ajax na één seizoen voor Fulham. De verdediger tekent bij de Engelse club, die vorig seizoen tiende werd in de Premier League.
https://feddit.nl/post/945381Open linkView original on feddit.nl
Krijgen ongeveer hetzelfde bedrag voor een speler die ze zelf betaald hebben. Voor een speler die, in ogen van vele, gefaald is. Doen ze erg goed.