Spyke

Replies

Comment on

Bruger i en app til at tilgå Lemmy?

Overrasket over at næsten ingen bruger den samme. Nu er jeg selv nybegynder, så vidste i det hele taget ikke at der var så stort udbud. Selv bruger jeg Boost, og tror egentligt bare det skyldes at den var nævnt i det info, der i sin tid præsenterede mig for Lemmy. Kan ikke sige om den er god eller dårlig ift andre, men den minder mig lidt om det reddit jeg kom fra, så har været tilfreds med den indtil videre.

Comment on

Velkommen til Feddit.dk

Reply in thread

Jeg kan ikke helt præcist huske om det var via noget skriv om alternativer til tech giganterne, en DR mention eller på reddit. Men i hvert fald noget, der handlede om alternativer til big tech og USA, i den bølge af interesse, der er vokset frem :)

Comment on

SailfishOS - Vil det virke i Danmark?

Reply in thread

Anede ikke at der fandtes fysisk mitId brik. Tak for tippet! Jeg har selv en Fairphone med android. Men havde overvejet at skifte til eOs da jeg hørte om det for nylig, men lige præcis afhængighed af mitID og bankapps lukkede den ide for mig. Nu er der måske håb :)

You reached the end