Jeg ved ikke så meget om erhvervsfiskning i Limfjorden, og det bliver ikke beskrevet i artiklen. Hvad gør man så for at undgå at det bliver noget lort igen? Har man fredet fjorden? Der er vel ingen tvivl om at fiskerne har bevist at de ikke er voksne og ansvarlige nok til ikke at efterlade deres lort i fremtiden.
3
[Positive nyheder] I årevis lå spøgelsesnet og dræbte fisk – nu er Limfjorden endelig tømt | Spyke
For fisk?
Ja. Men forfærdeligt nyt for de spøgelser, der lever af at producere net
Netspøgelserne.
Jeg ved ikke så meget om erhvervsfiskning i Limfjorden, og det bliver ikke beskrevet i artiklen. Hvad gør man så for at undgå at det bliver noget lort igen? Har man fredet fjorden? Der er vel ingen tvivl om at fiskerne har bevist at de ikke er voksne og ansvarlige nok til ikke at efterlade deres lort i fremtiden.