Spyke
Graevlingreply
feddit.dk

Ah, tak for info. Det skal jeg nok gøre fremover. Er stadig ny herinde, så har ikke fået sat mig ind i det hele :)

6
Meldrikreply
lemmy.wtf

Det kan være “fedditdk” skal navngives “meta” i stedet? Det passer også med hvad andre instanser gør.

4

Det kunne man gøre, ved ikke om det ville hjælpe så meget på lige det her. At bruge [email protected] er også fint hvis der ikke er andre fællesskaber der passer, så det er ikke udelukkende meta-ting. Derudover synes jeg "Meta" er lidt internet-slang-agtigt. Det er ikke alle der ville forstå hvad det betyder, tror jeg.

2

You reached the end

Historisk magtskifte i Ungarn: Oppositionsleder vinder stort og får frie hænder | Spyke