Spyke

Replies

Comment on

r/Denmark er virkelig blevet det nye Hestenet

Personligt kan jeg godt lide den type indhold, jeg synes der er fint plads til både det almindelige og samfundsdebatter sådan et sted som r/Denmark - og her. Jeg synes grundlæggende ikke at det er mere spændende at diskutere (de samme forudsigelige) politiske emner end det er at snakke om hvordan man fjerner sperm fra en sofa :D

Jeg har aldrig helt forstået modstanden mod den type tråde. Man kan jo, ligesom med 99% af resten af indholdet på lemmy eller reddit, bare lade være med at deltage?

nyheder

Comment on

*Permanently Deleted*

Reply in thread

Så vidt jeg husker var konklusionen fra en rapport om ulve i dk at der er en 'væsentlig overdødelighed' i bestanden.

Jeg synes det er synd, vi har haft er ulvepar i vores skov og jeg synes det er et smukt og interessant dyr. Og vi har sgu rådyr nok til at se kan spise sig mætte.

Comment on

r/Denmark er virkelig blevet det nye Hestenet

Reply in thread

Hestenettet var et tidligt forum for hesteinteresserede mennesker, men de havde et meget aktivt generelt forum hvor folk spurgte om og diskuterede stort og småt. Det er jo faktisk fint content, og på et tidspunkt fandt Google ud af at hestenettet havde svar på det meste og rankede ting fra siden ret højt.

Comment on

Danskere på motorvejen

Jeg bliver specielt sindssyg af at folk trækker ud foran mig så jeg må bremse ned. Så vent dog til du kan trække ud uden at genere dem der kommer bagfra.

Det sker nok hvert femte minut i Danmark, mens det skete 3 gange på 11 timer gennem Tyskland, Holland, Belgien og Frankrig.