Comment on
Reddit CEO: We're Sticking With API Changes, Despite Subreddits Going Dark
Reply in thread
Not surprised, still disappointed. Will discuss with other mods the idea of nuking our community as a "fuck you" to Reddit.
Comment on
Reddit CEO: We're Sticking With API Changes, Despite Subreddits Going Dark
Reply in thread
Not surprised, still disappointed. Will discuss with other mods the idea of nuking our community as a "fuck you" to Reddit.
Comment on
/r/Conservative is going to save Reddit
Reply in thread
I mean, I kind of appreciate the fact that the mods decided to do this, because they know very well how this'll turn out. Letting such a rancid community out of leash while many of the wholesome communities are on a break is going to be a shitshow worth remembering, and just the kinda stuff that's going to drop Reddit stock in the eyes of advertisers.
With corporate, appealing to morals or ethical conduct is usually pointless. Hitting their potential evaluation though...
Comment on
Ministeri Junnila sai eduskunnan luottamuksen äänin 95–86 – suora lähetys
Reply in thread
Veikkaan et vastaus korreloi sen kanssa, kuinka usein Junnila päättää vielä natseilla kautensa aikana.
Comment on
Essayah arvelee hallitusohjelman valmistuvan torstaina – MTV Uutisten suora lähetys Säätytalolta
Vetoja kuinka kauan hallitus pysyy pystyssä? Veikkaan about vuotta.
Comment on
Miten toimittajat pärjäävät, kun vastassa on trolliministeri
Reply in thread
Huono puoli vaan että nojatuolipoliitikkoja löytyy sen verta paljon et ~95% todennäköisyydellä se leimattu "asiantuntija" saattais lähinnä toimia malliesimerkkinä Dunning-Krugerista ;P
Comment on
Mäkin, Hesen ja Burger Kingin aterioiden hinnat nousivat reippaasti – ”Ei löydy sanoja”, toteaa burgerivaikuttaja Buli Valkama
Reply in thread
En ole eri mieltä tästä :')
Comment on
Päihdyttävän kannabiksen siemeniä myydään avoimesti Suomessa – ”Ei niitä varmaan keräilytarkoituksiin osteta”, myöntää poliisi
Reply in thread
Toki viimesen 15 vuoden aikana tuntuu myös asenteet kannabista kohtaan muuttuneen jonkin verta. Itteäkään ei haittais hampunpolttajat jos ei rappukäytävä döfää.
Comment on
Mäkin, Hesen ja Burger Kingin aterioiden hinnat nousivat reippaasti – ”Ei löydy sanoja”, toteaa burgerivaikuttaja Buli Valkama
Reply in thread
ABC:n lehtipihvit on kans laadultaan vähän eh, melkeen maukkaampaa ottaa joku hesemättö :P
Comment on
Miten toimittajat pärjäävät, kun vastassa on trolliministeri
Reply in thread
Onhan se ok kantaa ottaa ilman osaamistakin. Siitä vaan ei kannata olla niin vakaumuksellinen ja vakavarma ilman em. osaamista tai ymmärrystä :')
Ite ainakin mielellään politiikasta keskustelen ja väittelenkin, mutta harvoin väitän varmasti oikeassa olevani. Sit toki ku kaveri ryhty selittämään jostain kvanttikietoutumiseen perustuvasta terveydenhoitolaitteesta ni sitä pystyy pal varmemmi kritisoimaan hevonpaskaks :D
Comment on
Miten toimittajat pärjäävät, kun vastassa on trolliministeri
Reply in thread
Nosiis jos kyseessä on fysiikka/akatemia ni juu, mut toki ei ees tarvii trollata ku se asia lähellä sydäntä muutenki.
Riskinä trollauksessa aktivoitikeinona muutenki havaittu et viksujen mielipiteiden sijasta lähtee monella paskapostausvietti tositeolla käyntiin, joskin ne ketjut usein pal viihdyttävämpiä :D
Comment on
Reddit experimenting with blocking mobile browsers
Reply in thread
I may myself go back to Reddit. My girlfriend loves the cat pictures I aend her from there. I'll just stop moderating and creating content, only accessing the site on Desktop with adblocker. I ain't giving a single fucking cent to them, even indirectly, if I can avoid it.
Comment on
Essayah arvelee hallitusohjelman valmistuvan torstaina – MTV Uutisten suora lähetys Säätytalolta
Reply in thread
Jos halutaan realistinen aikaskaala ni kulhollinen maitoa keittiön pöydällä?
Comment on
Welcome! Tervetuloa!
Reply in thread
Tuo "files":null kuulostaa siltä, että jostain syystä se kuva ei ladannut serverille ollenkaan, olettaen että tuossa pitäis olla nimensä mukaan ne tiedostonimet (tai viittaukset) mitä koitat sinne ladata.
Comment on
Mäkin, Hesen ja Burger Kingin aterioiden hinnat nousivat reippaasti – ”Ei löydy sanoja”, toteaa burgerivaikuttaja Buli Valkama
Reply in thread
Tuskin kovin alas. Sen keittiön vuokra on silti ihan yhtä kallis ku normiravintolalla, aineksetki maksaa about saman verta. Ainut mis säästäis ois työaika, ja seki pätee vaan jos saat keittiön käyttöasteen pysymään korkeana eli pal porukkaa sisään per tunti.